Kaip dirbtinis intelektas įtakoja į lauko reklamą.

Kosinti reklama. Reklamos stulpas, pilonas ar ir klasikinis reklaminis stendas apklijuotas atspausdintais plakatais skaitmeniniu būdu, tai jau buvo vakar. Tačiau netrukus “skaitmeniniai plakatai” galės padaryti daug daugiau. Tai leidžia beprotišku greičiu besivystantis dirbtinis intelektas.

Vienos Švedijos vaistinės tinklo rinkodaros skyrius sukūrė “kosėjantį” reklaminį stendą. Kuri kosuliavo, kai tik prie stendo prieidavo rūkantis rūkalius. Tam Stokholmo vaistinė užsakė didelę skaitmeninę reklamos erdvę. Reklamoje nebuvo jokių atgrasančių nuotraukų ar tekstų nuo rūkymo.Tiesiog kai prieidavo prie šviečiančio reklaminio stendo rūkantis žmogus stendas pradėdavo kosčioti. Žinoma tai atkreipdavo rūkančio praeivio dėmesį ir tada atsirasdavo tekstas: „Mes esame Jūsų vaistinė, Mūsų misija yra padėti jums gyventi ilgiau ir sveikiau.”. Technologija yra gana paprasta – vaizdo kamera seka aplinką su veido atpažinimo programa ir rūkančiojo veidas rodomas LED ekrane reklaminiame stende. O rūkalius galutiniai buvo nustatomas dūmų detektoriumi.
“Sugauti” rūkaliai buvo nustebinti arba juokėsi. Tai teigiama personalizuota reklama įtakojanti į kokybiškesnį gyvenimą.

Dar vienas personalizuotos reklamos pritaikymo pavyzdys Japonijoje.
Čia atliktas testas neseniai atvėrė naują reklamos aspektą. Tokijo miesto magistralėje, penkių pagrindinių reklamos įmonių buvo naudojamos lauko reklamos erdvės (billboard). Kamera stebėjo visus automobilius nuo 800 metrų. Atpažinimo programinė įranga analizavo visus įrašomus duomenis – nuo automobilio markės iki greičio. Ir kas penkias sekundes tada pasirodydavo personalizuotai pritaikyta kiekvienam vairuotojui reklama. Kas keliavo senoje „Toyota“ klasėje, tam naujasis Toyota modelis. Jeigu tai krovininis automobilio vairuotojas, gabenantis prekes per greitkelį naktį, tai jam reklamavo energetinį gėrimą ir t.t.

O kur dar interaktyvi lauko stendu reklama. Vietoj skaitmeninės plakato atspausdintos reklamos arba paprasto galbūt net erzinančios lauko ekrano reklamos.
Interaktyvus elektroninis stendas ar vitrinos reklama. PVZ Leipcigo kompanija „Sensape“. kuria pažangius skaitmeninius ženklus su realiu laiko personalizavimu, kurie analizuos demografinius duomenis ir naudotojų emocijas su reklamuojamais produktais, tokiu būdu suteikiant naujų įžvalgų tikslinėms grupėms ir klientų požiūrį į pačią išmintingą reklamą. Šis protingas skaitmeninių ženklų sprendimas žinoma yra dar tik vystymosi eksperimentinės stadijos pradžioje. Kai tik ji taps kasdienio gyvenimo dalis, tuoj pat sumažės paprastos spausdinos plakatais aplipdytos reklamos, kuri bus suvokiama kaip „erzinanti“ vartotoją.
Sparčiai besivystantis dirbtinis intelektas ir ant šio pagrindo jau kuriasi naujos kartos ženklų gamybos kompanijos. O joms reikalingi naujai mąstantys specialistai, daug suvokiantys per informacijos bei dirbtinių išmintingų sensorių besikuriančią sistemą.
Taip naujos technologijos neišvengiamai pakeis pačios reklamos principus, tai yra ji tampa vis labiau personalizuota. Tai ženklų gamyba turės prisitaikyti ir taikyti jau iš principo naują požiūrį bei naujas technologijas savo gamyboje.

Parašykite komentarą