Kaip sutaupyti marketingo lėšas, nepakenkiant įmonės populiarumui?

Pasaulį sukrėtusi ekonominė krizė bei neretai pasigirstančios antrosios jos bangos prognozės privertė įmones peržiūrėti savo išlaidas reklamai ir marketingui, pasilikti tik efektyviausias priemones, taip sutaupant dalį įmonės lėšų. Tačiau ar toks taupymas reklamai nepakenks įmonės vardo žinomumui, jos prestižui ir įvaizdžiui? Ar mažiau taupūs konkurentai savo agresyvia reklama neužgoš Jūsų įmonės ir neperims Jūsų klientų? Tokie klausimai šiuo metu ypač aktualūs.

 

Norime smulkiau aptarti vieną iš galimų taupymo būdų, kai marketingui skirtos lėšos gali būti panaudojamos… gamybai skirtų medžiagų pirkimui. Kaip tai įmanoma?

 

Gamybinės įmonės (aliuminio langų, baldų, veidrodžių gamintojai ir kt.) technologiniame procese naudoja nemažus kiekius paviršiaus apsaugos plėvelių, kuriomis apklijuoja savo gaminius, kad jie nebūtų pažeisti pervežimo bei montavimo metu. Būtent šias plėveles – vieną iš mažiausiai kainuojančių gamyboje naudojamų medžiagų – galima efektyviai išnaudoti marketingui ir įmonės vardo populiarinimui. Tiesiog ant jos paviršiaus turėtų  būti atspausdinami įmonės logotipai, rekomendacijos klientui apie apsauginės plėvelės nuėmimą ar gaminių esploatacijos subtilybes. Be abejo, tokia plėvelė su įmonės logotipu turi būti užklijuota ant kokybiško gaminio, kad tinkamai reprezentuotų įmonės vardą.

Atspausdinti Jūsų įmonės logotipai bus matomi nuo apsauginės plėvelės užklijavimo ant gaminio paviršiaus Jūsų įmonėje iki pat jos nuėmimo po sumontavimo objekte, todel nuolat primins Jūsų įmonę tiesioginiams Jūsų klientams: statybos įmonėms, galutiniams vartotojams bei kitiems objektuose besilankantiems žmonėms, kurie galbūt taip pat yra potencialūs Jūsų įmonės klientai.

 

Taip su mažiausiomis sąnaudomis arba netgi neišleidžiant šiai marketingo priemonei papildomų pinigų, Jūs pasieksite vieną iš svarbiausių marketingo tikslų – įmonės vardo žinomumą tiksliniuose Jūsų įmonei segmentuose.

© 2008. solution: Mokamedia group